Week 3 woensdag en donderdag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Romy Luijkx - WaarBenJij.nu Week 3 woensdag en donderdag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Romy Luijkx - WaarBenJij.nu

Week 3 woensdag en donderdag

Blijf op de hoogte en volg Romy

27 Mei 2018 | Kenia, Kisumu

Woensdag 23 mei
Vandaag weer een andere dag op onze stage. We moesten om 8 uur aanwezig zijn. Het was vandaag super rustig bij de ok dus we hebben achterin bij de sterilisator gezeten en daar doeken opgevouwen die gebruikt werden voor een operatie. We hebben vandaag veel gelachen met collega's. Toen was er ineens een operatie dit was een keizersnee deze werd wel horizontaal open gemaakt. Het kindje was ook gelukkig in leven.
Het was een hele mooie dag. En hebben in de avond lekker KFC gegeten.

Donderdag 24 mei
Vandaag moesten we weer om 8 uur op onze stage aanwezig zijn. Maar Rebecca en ik voelde ons allebij niet lekker. Dus wilden het wel gaan proberen en als het niet ging dat we dan naar huis gingen.

Daar op onze stage werd meteen gezegd dat ze ons mee naar het ziekenhuis moesten nemen voor onderzoek. We zeiden nee dat hoeft niet we gaan wel gewoon naar huis en dan lekker slapen en goed drinken.

Gelukkig gingen ze hiermee accoord en hoefden we niet naar het ziekenhuis. Sarah en millicent waren ook gekomen om te kijken hoe het met ons ging.

• 27 Mei 2018 - 20:13

Carola Luijkx:

So dat was weer een heel verhaal heftige gezellige en ontspannende dingen staan er allemaal weer in echt leuk om te lezen geniet er lekker van daar xxx

• 27 Mei 2018 - 21:00

Diny:

Dat lachen is heeeel belangrijk dames, lekker genieten daarginds samen en veel proberen te leren want das zeker zo belangrijk!