Week 3 vrijdag zaterdag zondag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Romy Luijkx - WaarBenJij.nu Week 3 vrijdag zaterdag zondag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Romy Luijkx - WaarBenJij.nu

Week 3 vrijdag zaterdag zondag

Blijf op de hoogte en volg Romy

27 Mei 2018 | Kenia, Kisumu

Vrijdag 25 mei

We konden vandaag weer lekker uitslapen. We zagen het zonnetje al doorkomen tijdens het ontbijt dus na het ontbijt zijn we meteen naar buiten gegaan om lekker aan het zwembad te gaan liggen.

Om 12 :00 uur zijn we naar boven gegaan om foto's te maken. Daarna zijn we weer naar beneden gegaan om weer lekker verder te zonnen. We hebben met de meiden ook hele mooie foto's gemaakt in het zwembad.

Toen er bewolking kwam zijn we weer boodschappen gaan doen voor de volgende week dat we voor een hele week weer eten in huis hebben. Manon heeft vanavond ook lekkere knoflookboter gemaakt deze was echt heel lekker.

Zaterdag 26 mei
We werden vandaag om half 9 opgehaald door een taxi en zijn daarna Sarah op gaan halen Want we gaan vandaag naar de kakamega forest (regenwoud). Het was iets meer als 1 uurtje rijden. Toen we aankwamen konden we nog even plassen en toen ging de wandeling beginnen.

Het begin stuk was zo glad en modderig dat ik gewoon een paar keer echt bijna ben gevallen. Het was wel heel zwaar maar ook heel leuk om te doen. De wandeling is normaal 2 uur heen en 2 uur terug wij hebben het in 2 uurtjes in totaal gelopen. Ik was heel blij dat ik boven was het was een heel mooi uitzicht. We hebben daar lekker onze boterhammen opgegeten en mooie foto's gemaakt. In mijn gedachten dacht ik oowjaa ik moet ook nog een keer terug van die stijle berg haha.

Op de terugweg ben ik wel 1 keer gevallen maar dat was totaal niet hard omdat de berg al heel stijl was. We waren heel snel beneden toen nog even geplast en toen zijn we terug gered3n naar pabari.

Toen we terug kwamen zaten Gerda en Nina bij het zwembad daar zijn we meteen even langs gelopen om te vragen hoe de vlucht is geweest. Daarna zijn we lekker gaan douchen want we waren echt heel vies.

We gaan vanavond ook nog stappen bij signature hier dansen ze echt veel meer als bij roan. We hebben eerst real Madrid tegen Liverpool gekeken. We hadden een fles malibu besteld met cola super lekker. Toen de wedstrijd afgelopen was hebben we nog even rondgekeken en toen zijn we mee op de dansvloer gegaan. Ze willen hier allemaal met je dansen omdat je blank bent natuurlijk.

Zondag 27 mei
We konden vanochtend weer lekker uitslapen. We hebben lekker ontbeten en zagen het zonnetje alweer komen.
Vandaag staat er lekker niks op de planning dus hebben lekker aan jet zwembad gelegen.

We wilde om 12 uur tosti's gaan maken maar de stroom lag eruit dus toen ben ik maar terug aan het zwembad gaan liggen. We zijn om half 3 naar java gegaan om toch iets te gaan eten. Vanavond gaan we lekker carbonara eten maar we eten vanavond wel wat later omdat we ook later middag hebben gegeten.

  • 27 Mei 2018 - 20:55

    Diny Knobel:

    Lekkah daanse, daanse daanse!

  • 29 Mei 2018 - 20:48

    Chantal Van Nassauw :

    Lieve Romy wat beleven jullie daar veel!! Leuk om allemaal te lezen! Geniet ervan!! Veel liefs vanaf de diamantdijk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Romy

Hiermee ga ik jullie vertellen over mijn reis naar Kenia

Actief sinds 16 Jan. 2018
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4957

Voorgaande reizen:

08 Mei 2018 - 26 Juni 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: